Luchtballonnen en maansverduistering

12 Opnieuw 3 tegelijk in beeld
Gisterenavond had ik even het rijk alleen. Ik heb wat achter de computer gezeten, foto's bewerkt, foto's gemaakt want onverwacht kwamen er vijf luchtballonnen voorbij. Weliswaar een eind weg maar toch altijd mooi om te zien. Verder heb ik twee afleveringen van Criminal Minds gezien met Aaron, dus minstens vijf á zes jaar oud. Leuk en lang genoeg geleden om niet meer precies het verhaal te weten. Zo ging de avond razend snel. Verder was het veel te bewolkt om zelfs maar een poging te doen om de maansverduistering te zien. Wel zal ik een foto laten zien van een Belg- Ive Steyvaert- uit Zeveren die een mooie foto heeft gemaakt van de verduistering.

De maan verduisterd door de aarde boven Zeveren door Ive Steyaert
Verder laat ik even een paar foto's zien van de luchtballonnen die gisterenavond voorbij kwamen.

21 Weer drie te pakken

De foto's zijn gecropt, want anders staat er veel teveel aan info op, en zo geeft het een interessanter beeld.

22 Weer drie te pakken
 

Leave a Reply

