Vrij 3 en Pijn experiment SFG

Vrij_collage_1
Vrij voor de derde dag achter elkaar. Ik was het bijna ontwent, en ik heb deze dag ook niet in het water laten vallen. Al was dat heel gemakkelijk geweest want het merendeel van de dag is het knap nat en herfstig buiten, al de kou hoort er niet bij. Rose en ik waren in eerste instantie bij mooi weer van plan met Jesse de trein naar Hoek van Holland te nemen en aldaar de waterferry te pakken naar de nieuwe maasvlakte. Nu echter het weer dusdanig was dat we er geen foto's kunnen maken hebben we de plannen aangepast. We hebben er nu een lekkere thuisdag van gemaakt en onszelf op diverse terreinen verwent. Ik ben bezig geweest met foto's die nog niet bewerkt waren en we hebben lekker gerelaxt. 

Mijn wekelijkse Chemo heeft ook geen roet in de plannen gegooid, want ik had er vandaag nauwelijks last van. Vrij zijn

Goed gedaan Verder kregen we een telefoontje van onze kleindochter dat ze geslaagd is voor haar eindexamen. Ze gaat nu naar de modevakschool in Arnhem. Leuk. Een grote felicitatie waard. En erg leuk dat ze even belde.  Hoera geslaagd

Voor de rest heb ik het recept gekregen van dr. Jansen van de SFG Pijnpoli. Hij heeft me een recept voor Cymbalta gegeven, oftewel Duloxetine, een middel wat ik uit mijn eigen werk kan als anti depressivum, maar wat ook een goede werking zou kunnen hebben op zenuwpijnen. Om te beginnen ben ik aan het lezen gegaan, en van de bijsluiter wordt ik niet gelukkig. Maar ja, dat geld natuurlijk voor het merendeel van de medicijnen.

Ik ga er maar gewoon mee beginnen, en zie dan wel verder. Dat lijkt me het beste. Rose heeft van mij ook een de bijsluiter moeten lezen zodat we beiden de bijwerkingen in de gaten kunnen houden. Van het lezen werd ik wel weer wat zenuwachtig, maar daar zet ik me maar overheen.

Rose en ik gaan vanaf nu weer verder met deze redelijk ontspannen dag. Morgen is het weer een gewonen avonddienst, dus nog even lekker genieten.

Experiment3

Leave a Reply

