WW ochtend

Klussen ?Wat begon als een lekker vrije ochtend, werd alsnog een transpiratievochtige morgen. De kassa in de Wereldwinkel ging stuk toen ik net thuis was van de lange wandeling met Jesse. Ik kwam er met haar notabene net vandaan. Ik op mijn fiets gestapt en snel naar de winkel gereden. Deed inderdaad niks meer. Rose heeft de oefenkassa uit de kelder gehaald en ik heb de vaste omgewisseld voor die iefenkassa uit de kelder. Voor nu werkt het intussen weer en we kunnen de klanten tenminste weer voorzien van een bonnetje. De storingsdienst van Olympia werkt niet op zaterdag dus zal er as. maandag gebeld moeten worden. Verder waren er wat etalagelampen stuk. Degene die de lampen tegenwoordig vervangt was even naar de handyman gegaan voor vervanging, maar die bleken x80 47,- stuk. Poeh. Ik heb er nu via internet gelijk 3 besteld, Kassa want meestal gaan ze achter elkaar stuk. Dat scheelt overigens een behoorlijk stuk in prijs.

Kortom ondertussen weer thuis. Ben aan het uithijgen en opdrogen van deze inspanningen. Zojuist een telefoontje van mij schoonzus, dat die voor het eerst oma geworden is van een jongetje. Haar dochter heeft een zoon op de wereld gezet vanmorgen om 06.00u. Kortom Rose en ik zijn oudoom en tante geworden. Gefeliciteerd met deze nieuwe aardbewoner. Top.

Ik ga nu eerst een tijd bijslapen, om dan vanmiidag helemaal uitgerust aan de rest van deze vrije dag te kunnen beginnen. Voor nu gegroet.

Leave a Reply

