Heerlijk, voor 't eerst in drie weken weer gezwommen en geoefend.


Zwemmen 2 Vandaag was voor het eerst het zwembad waar ik normaliter 2 x per week ga oefenen en zwemmen weer open. De fysiotherapeut is weliswaar op vakantie, maar de oefeningen kan ik inmiddels dromen dus ik Pitten 2 ben toch gelijk gegaan. Doordat ik vandaag heb kunnen ruilen hoef ik niet te werken en dan past het in mijn schema. Ik merk wel dat ik stijver geworden ben, maar ach het is niet anders. Onder water gaat alles lekker soepel, maar o wee als je er weer uit komt. Zo is het ook weer extra lekker uitrusten. Na het zwemmen ben ik even boodschappen gaan doen, en nu heeft Rose het laatste stuk taart voor mijn neus neergezet. Daarna ga ik pitten.

Leave a Reply

