Geslaagde afscheidsavond school Rose

Ingang HBS s'Gravendijkwal Rotterdam
Dinsdag had ik een off day. Desalniettemin togen we naar de markt, en uiteindelijk heb ik de dag goed overleefd. Die dag twijfelde ik erg of ik woensdag wel samen met Rose naar de afscheidsavond van haar SKVR van dit seizoen mee kon. Gelukkig voelde ik me na een redelijke nacht al wel wat beter. Ik ben dus op mijn speciaal vrijgevraagde avond meegegaan naar het atelier van Nico K. Haar docent. We waren daar een jaar eerder ook al. HBS_s_Gravendijkwal De laatste jaren is de gewoonte gegroeid dat ik op open dagen en of de slotavond meega met Rose en dan de avond poog vast te leggen op de foto. Dat heeft al tot leuke reportages geleid. Nu ben ik echter nog bezig met de verwerking. Ik ben intussen helemaal geaccepteerd en niemand gaat speciaal staan voor de foto's, en dat geeft de leukste en spontaanste beelden. Hogere Burger School s'Gravendijkwal Rotterdam Dit atelier zit in een prachtig oud gebouw aan de s'Gravendijkwal in Rotterdam. Het is de oude Hogere Burgerschool. Grote ruimte, hoge plafonds, hoge mooie ramen, en een magnifieke ingang en trappenhuis. De foto rapportage volgt wanneer hij gereed is. Gegroet.

Leave a Reply

