Daar zit ik dan

Zaterdagmorgen 09.20u. Hier zit ik dan, na een redelijke vrije dag Maasboulevardfeest 2011 met een dik oog voor de computer. Ik blijk een ouderwets strontje in mijn linkeroog te hebben, en heb gelukkig een tubetje Fucithalmic van de huisarts gekregen. De ergste zwelling is alweer voorbij. Dat oog dat begon eigenlijk bewust toen ik mijn pillen donderdagmorgen aan het klaarzetten was. Aangezien donderdag altijd mijn Chemodag is moet ik de hoeveelheid nauwkeurig doen, en zo vlak na het opstaan, nog voor het douchen is dat oppassen geblazen. Vooral omdat de hoeveelheid steeds wisselt. Ik voelde het, liep naar de spiegel om mijn gevoel te checken en dat bleek correct. Gelijk een pot camillethee gezet om te spoelen. Dat hielp een beetje dus ben ik uiteindelijk gewoon gaan werken donderdag. Donderdagmorgen was sowieso wat moeizaam omdat de wijn ook rijkelijk gevloeid had op de slot avond dit jaar van de SKVR(school) van Rose. Vrijdagmorgen nog voor we naar de markt gingen even de huisarts gemaild en gevraagd voor iets beters. Daarmee is de ergste druk op mijn oog inmiddels weg en de hoofdpijn een beetje gezakt. Ik ben al naar buiten geweest met Jesse. Het was een knap natte ronde. Rose heeft Jesse bij terugkomst tenminste even lekker afgedroogd. Nu bereid ik me even voor op de grote ronde. 

Maasboulevardfeest logo

 

In Schiedam is het een zeer drukke dag vandaag. Het Maasboulevardfeest is er http://www.maasboulevardfeest.nl/ . Een driedaags feest met allerlei activiteiten. Vandaag valt dat lelijk in het water vrees ik. Dan wordt het daar al gauw een modderpoel. Normaliter als ik vrij ben zou ik er zeker te vinden zijn om foto’s te maken van zich vermakende mensen, voorstellingen, muziek e.d. Ik denk dat ik dat maar oversla. Daarnaast is er in het centrum een antiek en curiosamarkt, naast een versmarkt http://www.ontdekschiedam.nu/uitagenda/week/info/culinaire-markt-2011-06-25 met allerlei lekkernijen op de groote markt bij het oude stadhuis. Daar ga ik zo meteen met Jesse wel even langs. Daarna ga ik een kop koffie drinken bij Rose en Ati in de Wereldwinkel. Rose heeft zoals meestal op de zaterdag een dagdienst daar.  

 

Jesse is al ongeduldig dus ik zal zo maar starten, al ben ik niet enthousiast vanwege de regen. Maar enthousiast of niet het zal toch moeten. We gaan er maar wat van maken. Voor nu gegroet.

Leave a Reply

