1ste resultaat experiment pijnpolie

Het is al een aantal dagen gaande, maar ik durfde er nog niet eerder over te schrijven. Voor het eerst is de continue aanwezige pijn qua niveau wat gezakt en ben ik al dagen zonder de paracetamol/codexefne zetpillen mijn dagen doorgekomen. Cymbalta2 Ik ben er nog wat voorzichtig over en ik weet dus niet zeker of dit aan de inname van Cymbalta te danken is, maar ik ben tegelijkertijd minder snel opgefokt en driftig terwijl mijn gevoelsleven nog wel goed is. Ik vind het gewoon bijna eng en hoop dat deze verbetering zal doorzetten. Ik ga per as. donderdag de dosis nog verhogen. Ik zit uiteindelijk nog midden in een opbouwschema. Daarnaast slaap ik goed en merk qua concentratie geen verschil. De dr. heeft gezegd dat ik pas na zes weken echt iets kan zeggen, maar ik ben voorlopig meer dan hoopvol.

De woonded Knee van Rose doet nog steeds veel pijn en is ondanks de Arnica druppels toch ontzettend blauw geworden. Moet je nagaan hoe het er uit zou zien als we die niet gebruikt hadden. Ze is vanmorgen niet meegegaan met de roonde met Jesse. Ik heb die in de hitte alleen gedaan en heb tegelijkertijd de noodzakelijkheden voor de rest van de dag gehaald. Ben ook nog via de apotheek gegaan waar ze tot mijn verbazing nog steeds de Cymbalta niet binnen hadden. Rose en ik denken er stevig aan om Kringapotheek Rembrandt nu voorgoed achter ons te laten. Wat een vervelende ballentent is dat. Ondanks dat er een buitengewoon vriendelijke buurvrouw van ons werkt die ook zeer correct is heb ik inmiddels zoveel klachten en excuses gehoord dat het gewoon niet normaal meer is.

Vanavond hebben we een vergadering met het bestuur van de Wereldwinkel. Ik hoop dat iedereen er is, en dat we snel door de lange agenda heen kunnen, want ik heb allesbehalve zin.

Ik zit dit stukje te schrijven onder de parasol op ons balkon. Daar is het redelijk uit te houden ondanks de dertig graden buiten. Het scherm is alleen bijna onzichtbaar, maar alla. Er staat hier een lekker windje en dat maakt het houdbaar hier. Rose is bezig met een soepje voor vanavond en verder houden we het zo rustig mogelijk vandaag. Het is veel te warm om veel te doen en ik heb wederom maar 1 dag vrij, dus die moeten we goed gebruiken. Voor nu gegroet, en voor iedereen geniet van het mooie weer, het duurt maar twee dagen!!

Leave a Reply

