Bloedstollende Thriller

No_Country_For_Old_Men 2 Javier Bardem Vanmiddag voor ik ging slapen hebben we naar een film gekeken. Het was erg warm, en we hadden vrij, dus we dachten, let's do it. Dat was geen vergissing. No_Country_For_Old_Men 3 Javier Bardem Ik had gisteren naar aanleiding van een commentaar van Paul, de collega met wie ik werkte de DVD van een van mijn patiënten mogen lenen. Het ging om de film No Country for Old Men, a COEN BROTHERS film. Fantsastisch. Een film met weinig woorden en prachtig acteerwerk. Wel heftig en vol bloed. Rose en ik hebben twee uur heerlijk vermaak gehad. Morgen gaat hij weer mee naar mijn werk. Hier wat plaatjes en een recensie. http://www.film1.nl/films/23303-No-Country-for-Old-Men.html

No_Country_For_Old_Men 1

Leave a Reply

