Alweer keurig gedaan

Oefenen-6 Een pittig gevulde morgen vandaag. Behandelplan Keurig met Jesse gelopen, daarna lekker ontbeten en daarna richting het zwembad in "huize Frankeland". Daar stond net de etenkar met het warme eten voor mijn afdelingen te wachten om vervoert te worden richting mijn ziekenhuis. Ik betaalde mijn x80 3,10 omdat mijn fysiotherapeut afwezig is door vakantie. Ik was net als vorige week de enige van mijn groep die kwam zwemmen en oefenen. Eigenlijk snap ik dat niet, want de meesten hebben die oefeningen minstens zo nodig als ik. Het lijkt alsof het zelf moeten betalen de hoofdreden is om niet te komen. Maar dat is invullen van mijn kant. Ik heb het in ieder geval nodig en ben begonnen met baantjes. Heel rustig, niet zoals vroeger, zoveel mogelijk baantjes. De reden en de manier van zwemmen is totaal veranderd. Toen ging het om de afstand en de snelheid, nu puur voor de bewegingen. Tussen de nodige baantjes in de oefeningen rek en strek, buig en allerlei verschillende. Onder water gaat eigenlijk bijna alles wat buiten het water een heel ander verhaal is. Nu zit ik lekker uit te hijgen achter de computer en met een bakkie thee. Zometeen ga ik weer plat als voorbereiding voor mijn middag avond dienst.

Mijn dienst gisterenavond liep als een trein. Het was druk en ik heb ook drie behandelplan verslagen geschreven en daarnaast was het spelletjes avond. Ik heb deze avond mee gerummicubt. En nog een potje gewonnen ook. Ik kon lang helemaal niet op tafel en had meer stenen dan er op mijn bordje konden en na met een minimum van 34 punten eindelijk op tafel gekomen de ronde daarna in een keer alles aan en bijleggen. Was wel leuk. Ook de hapjes waren exclusief. We hebben een kok opgenomen en die Rummikub vind het leuk om de maitre te spelen, en dat doet hij zeer vaardig en ervaren. De sfeer was leuk. Wel was ik doodmoe, maar daardoor heb ik ook heerlijk geslapen vannacht. Rose had bij mijn thuiskomst ook nog kersen voor me klaar staan. Top. Tijdens het jersen eten was het zicht naar buiten adembenemend mooi. Wouw wat een onweer. Prachtig, en daarna een tijdje hagel en slagregens. Het was prachtig en lekker om naar te kijken en nog lekkerder dat het er echt van afkoelde.

Voor nu weer de groeten.

Leave a Reply

