Nog steeds laat ik me verrassen!!

De-verrassing

De foto's zijn helemaal klaar, maar dat is gebeurt op de computer van Rose. Idem met het filmpje gisteren. Toen bleek dat haar laptop bepaalde zaken niet zo doet dan de mijne dus ik moest het om te beginnen naar de mijne overbrengen. Wat een geklooi, en ge…………….! Gek werd ik ervan. Dat filpje bleek maar 540 MB, om over de honderden foto's nog maar te zwijgen. Ik dacht dit is zo gepiept, maar bijvoorbeeld het uploaden naar you tube duurde uren en uren gisteren, en nu zijn de foto's aan het uploaden naar facebook, en dat neemt ook zo zijn tijd. Verrassing De eerste tijdsindicatie was dat het nog 857 minuten zou gaan duren, en gelukkig is dit nu na twintig uploads al verminderd naar 212 minuten, maar je moet wel geduld hebben met onze verbinding. Gelukkig geeft dit ook weer tijd voor andere dingen, maar het heeft toch wel een beetje roet in het eten van de andere plannen gegooid. Er waren jazz optredens bij Boimans van Beuningen, er was Zuiderpark Pop, en de zondagen aan de voet van de Euromast zijn ook weer gestart. Nu is het al niet gemakkelijk wanneer je zoals ik 's middags moet gaan rusten, maar deze Verrassing-op-maat bezigheden hielpen ook niet mee. Meestal lopen die computer ideetjes langer uit dan voorspelt, en ik blijf verrast als ik het dan toch weer fout heb. Ach we hebben er toch een leuke dag van gemaakt en die is voorlopig nog niet over ook.

Ik ga zometeen koken. We eten bloemkool met een heerlijke kipsaus met kerrie eroverheen, met rijst en salade. Nog afgezien van het voorafje, de soep en het toetje. Wederom een dagje slecht voor de lijn. 

Leave a Reply

