Nr.1 van vijf deze week

 

Vijf-op-een-rij-reclamezege1 
Ik had er deze week vandaag weinig zin in. Ondanks een lekker weekend weinig energie. Kon geen oorzaak vaststellen, maar nu het er weer bijna opzit. Kan ik toch terugkijken op een prettige en goed verlopen dienst. Het ging vlot en soepel en ik was al vrij vlug klaar met rapporteren. Mijn collega is een stevig eind wezen wandelen met een stuk of zes patiënten. Ik kon onderwijl lekker doorwerken en kreeg de nodige telefoontjes te verwerken. De sfeer op de afdeling is goed en naar mijn gevoel heb ik daaraan bijgedragen dus ga ik met een tevredener gevoel richting huis dan ik gekomen ben. Mooi meegenomen dus.

Er missen plotsklaps wel enkele groepsgenoten. Zij heben een terugval of uitglijder gehad het afgelopen weekend en hebben besloten deze opname voortijds te beëindigen. Altijd zonde. Ook zonde van alle tijd en geld die daarin is gaan zitten. Helaas ook geen mogelijkheden gezien hen van gedachten te doen veranderen.

Ik ga zo overdragen. Mijn nachtcollega komt zo en Rose en Jesse staan thuis ook al zo'n beetje in de startblokken om me te komen halen. Tijd om af te sluiten. Voor de lezers allemaal een goede nacht vol mooie dromen. Ik ben moe en ga hetzelfde proberen voor elkaar te krijgen. Tabée.

3 comments on “Nr.1 van vijf deze week

  1. Annelies says:

    Ha Hot,

    Vraagje: wat hebben die 5 op een rij te betekenen? Als ik mijn muis erop zet staat er “reclamezegel”.
    Geen idee wat er achter zit.
    je hebt als titel vermeld: nr. 1 van vijf deze week….
    Ik ben benieuwd!
    Groetjes, een altijd nieuwsgierige Annelies

  2. Hot says:

    Hoi Annelies,
    Heeft niets te betekenen!
    Het liep op mijn werk even heftig uit de hand, waardoor ik geen tijd meer had, en dit plaatje zag er leuk uit en zo ziet het stukje er minder kaal uit.
    Zodoende.
    Groet
    Hot

  3. Annelies says:

    Aha….oké!
    Ik zocht er dus meer achter dan bedoeld.
    Nou, bedankt voor de uitleg.

    Gr.,
    Annelies

Leave a Reply

