Veranderingen gaan door

Inmiddels royaal begonnen aan de tweede helft van het jaar. Voor mij betekent dat tevens dat ik voor het eerst sinds mijn Chemo iedere week zak naar 15mg Methotrexaat per week. Het afbouwen gaat veel geleidelijker sinds ik in overleg met mijn behandelaar ervoor gekozen heb om maar 2,5 mg per maand af te bouwen. Dit is ook het eerste streefgetal. Voorlopig ben ik niet van plan om verder te gaan. Wat vandaag wel raar is het feit dat ik de afgelopen drie weken bij inname nauwelijks misselijk was en vandaag volledig onverwachts wel. We zijn alweer een paar uur na inname en het zakt alweer een beetje, maar ik had er vandaag niet op gerekend.

Rose en ik zijn er sowieso, misselijkheid of niet, aan gewend om gewoon toch onze gang te gaan. Het heeft geen zin om erbij te gaan liggen of zitten, en meestal werkt dat nog tegendraads ook, want dan heb ik er veel meer last van. Kortom we zijn gewoon met Jesse uit gegaan, en hebben lekker ontbeten, ook een pribaat middel tegen de misselijkheid. Daarna is Rose met mij en Jesse mee gegaan en we hebben weer eens ingekocht. We kwamen ook een mooie set kleurpotloden tegen Malkassette-Tekendoos en conté krijt en aangezien Rose weer middenin een creatieve en conceptionele bui verkeert komt dat goed uit. Koop je dit soort materiaal bij een speciaal zaak dan ben je een kapitaal kwijt en we hebben gelijk drie aanbiedingscassettes gekocht. http://www.optimex-services.de/index.php?page=2 Voorlopig kan ze behoorlijk voort. Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar wat er nu weer uit gaat komen.

Vanmiddag heb ik alweer mijn derde dienst deze week, en morgen weer een dagje vrij. Dan staat er wederom zwemmen op het programma en gaan we zowel naar de Bieb als naar de markt. Nu ga ik pitten.

Leave a Reply

