Wisselvallig

Wisselvallig 2
Zo soepel de dag van gisteren verliep, zo moeizaam gaat het vandaag. Ik heb een domme fout gemaakt gisterenavond. Ik wilde bij uitzondering de avond met Rose besluiten met een glas wijn en heb daar vlak voor het slapen gaan ook mijn Cymbalta capsules mee ingenomen. En daar begint de onrust. Ik had een erg onrustige nacht. Allerlei ledematen bleven onwillekeurig bewegen. Zelf had ik dat ook niet door, maar Rose des te meer. Ook was en ben ik duizelig. Die combinatie versterkt elkaar dus en ik transpireer als een otter. Heb uitslag, mijn sleutelbenen doen mee, en kortom alles wat gisteren zo goed en fris, en trots aan voelde is vandaag anders. Foee. Ik kon nauwelijks een rondje met Jesse maken en vooral de trap aan het eind van de ronde was nauwelijks besteigbaar. Ik ben dan ook na het ontbijt niet met Rose meegelopen richting Wereldwinkel, alwaar zij een ochtend dienst draait. Ik poog het zo rustig mogelijk te houden zodat ik vanmiddag toch kan gaan werken. Er zijn gelukkig de nodige patiënten op verlof, Wisselvallig maar we hebben ook een behoorlijke portie nieuwe patiënten opgenomen deze week en die mogen nog niet weg. Ik vermoed dat er zo'n 10 over zijn vanavond en dat moet als ik het rustig aan doe haalbaar zijn. Ik vind ziek melden op zo'n late termijn als er geen vervanger meer geregeld kan worden ook geen optie.

Ik laat nog wel van me horen hoe dat verlopen is. Gegroet voor nu. Ik ga plat.

One comment on “Wisselvallig

  1. Annelies says:

    O,o,o,….je weet toch wel dat je medicijnen NOOIT met alcohol moet innemen…Juist JIJ had dat moeten weten maar ja, berouw komt na de zonde.
    Je zult het geen tweede keer doen.
    Hopelijk kom je weer fris en fruitig van je werk vanavond.

Leave a Reply

