Beter dan gisteren

Een veel betere nacht, en dus een veel beter begin van de dag vandaag. Gelukkig viel het werken mee gisteren. Sterker nog, door het werk werd het toch nog een zinvolle en nuttige dag. Op die manier is een foutje snel vergeten. Vanmorgen hebben we heerlijk Jesse laten rennen. Ze had het zo naar haar zin in het Sterrebos. We kwamen ook nog twee witte honden tegen die we al sinds de jeugd van Jesse kennen. Beide Spaanse honden, met hun baasje, en ook die maakte het redelijk goed. leuk om haar weer eens te zien. De was ligt ook alweer in de kast, en alle verplichtingen hebben we er weer op zitten. Meestal doen we die even snel samen, dan hebben we het maar gehad en dan gaat het wel zo snel. Rose is weer aan het opstarten met tekenen. Leuk dat die ook haar inspiratie weer wat terug heeft. Ze maakt momenteel met kleurpotloden en plakband heel mooi werk. Aangezien ze zelf met een blog bezig is hierover kan ik dit niet laten zien. Ik ben momenteel weer met achterstallige foto's bezig. Ook altijd een dankbaar karwei. Ik kwam zojuist een foto tegen van 10 juni de dag van het afscheid van een collega. Het was toen net of heel Schiedam verdriet had, en ik deze foto's nam. 01 heftig weer

Dat doe ik niet lang meer want ik moet mijn vijfde dag deze week nog draaien. Ik zie er minder tegen op als gisteren. En alles bij elkaar kan ik na afloop zeggen weer een week dichter bij mijn pensioen. Klinkt misschien idioot, maar ik heb nog steeds zoiets van iedere week nadat ik chronisch ziek ben geworden is er een, 02 wat een bui en aangezien ik een tijd heb gehad waarbij ik dacht nooit meer helemaal aan het werk te kunnen gaan is iedere dag er een.

Zo ik hou het hier bij. Ik heb vandaag niet veel te melden. Tabée.

Leave a Reply

