Planning niet volbracht

Het liep weer eens totaal anders dan ik gepland had vandaag. Van plan was ik om toch nog een half uurtje te gaan zwemmen, ondanks dat ik werken moet vanmiddag, maar Rose had mijn hulp gevraagd bij een karwei in de Wereldwinkel. In de huidige etalage stond de Wereldwinkelfiets centraal. 02
Daaromheen en overheen allerlei artikelen die in de winkel te koop zijn. Een leuke etalage, deze keer gemaakt door Lenie. Die fiets moest tot afgelopen zaterdag blijven staan omdat deze deel uitmaakte van een speurtocht van de scouting hier in Schiedam. Het plan om de etalage afgelopen zaterdag te vernieuwen tijdens haar ochtenddienst ging niet door en om het nu op onze vrije dagen gisteren of eergisteren te doen hadden we geen van beide zin in. Nu moest hij er dus vanmorgen uit en daar had ze mij voor nodig. Vervolgens was er nog een zoek karwei in de kelder, en toen we niet konden vonden wat we zochten de aankoop van schelpenzand bij een dierenwinkel. Dat vroeg ze ook aan mij en vervolgens werd ik door Ans, Rose en Ina ook nog voor de koffie gevraagd. Ik zag al dat mijn tijd schema in de war liep en heb het dus maar rustig aan gedaan. Daar zit ik nu met mijn zwembroek aan voor de computer, zonder bij het zwembad aan te komen. Dat zit niet aangenaam. Eerst maar eens veranderen. Ha, dat zit beter.

Ik ben voor de rest nu bijna klaar om te gaan pitten. Rose is voorlopig nog in de winkel, en gaat nog naar de bibliotheek en moet ook nog een poststuk ergens in de brievenbus stoppen. Ik denk dat ze net op tijd terug is om me te wekken. Ik heb deze week maar twee diensten en een vergadering. Dat is heel wat minder dan vorige week. Lekker. Volgende week naar Venray, de viering van iemands halve eeuwfeest. Ook zin in. Nu eerst plat. Voor nu gegroet. Heb verder geen nieuws meer.

Leave a Reply

