conceptioneel kleur potlood experiment 1


Ik ben voorlopig gestopt met het SKVR gebeuren maar het creëren gaat verder. Dit is het eerste idee wat in me opkomt. Ik ben begonnen met de vraag aan mijn lief, waar heb je alle potloden gelaten. Gelukkig kon hij een grote oude houten doos vinden, en heeft die vervolgens rijkelijk aangevuld met een grote cassette nieuwe van de Lidl. Zo heb ik voorlopig genoeg om mee te experimenteren.Volg de foto's dan zie je stap voor stap waar ik gekomen ben. Heb je commentaar of kritiek laat dan a.u.b. wat horen. Hier leer ik weer van:

01 Lijnen Afplakken en Lijnen trekken 01a Opnieuw beplakt

 

 

 

 

 

 

01b Plakband is verwijderd 01c Nieuwe lijnen

 

 

 

 

 

01k inkleuring potlood blauw en groen

 

 

01g Els aan het werk

 

 

 

 

 

 

01m Potloodkleurentekening scan

01o

Download S25C-411071018020


Leave a Reply

