Vrijdag de 15e juli

Na een heerlijke en ontspannen weliswaar verregende vrije dag gisteren was het vandaag weer vroeg op. Het zonnetje scheen veelvuldig. Top. Gelijk een heel ander gezicht dan gisteren. Ik moest naar de tandarts, maar zat verkeerd qua tijd, maar was gelukkig nog wel net op tijd om tijdig af te bellen en een nieuwe afspraak te maken voor het vullen van een kies. Het wordt nu de 26ste.

P&O laat het tot nu toe afweten voor de WERELDHAVENDAGEN CRUISE

Daarna lekker ontbeten en voor de derde keer met P&O gebeld. We willen graag 3 september met de Wereldhavendagen gebruik maken van een actie van hen om met een groot Cruise schip deel te nemen aan de Wereldhavendagen. Helaas moet je daarvoor in Rosenburg opstappen en als ik ze bel zeggen ze steeds bezig te zijn met vervoer te regelen omdat er meerdere belangstellenden zijn die geen auto hebben en wel graag mee willen vanuit Rotterdam. We kunnen nog niets vastleggen want als we dit doen en ze regelen niks, dan kunnen we niet in Rozenburg komen en zijn we ons geld kwijt, maar als je niet reserveert zit je mogelijkerwijs naast de actie, en tot op heden hebben ze nog geen vervoer geregeld, waar we overigens best voor willen betalen. Nu al dik twee weken mee bezig en nog steeds is er niets geregeld. Het vertrouwen dat het nog gaat lukken wordt er niet groter door. Nu moet ik volgende week weer bellen. De volhouder overwint (misschien).

Daarna besloten Rose en ik om toch maar i.p.v. naar de tandarts naar de markt te gaan. We krijgen morgen een eter en inkopen doen is wel handig. Ik moet uiteindelijk werken vanmiddag en alles uitstellen tot morgen werkt haast is de hand en haast is allesbehalve goed voor mij. Jesse meegenomen en gezellig in het zonnetje alles gehaald wat we nodig hadden. Ook Jesse had het naar de zin. Ze kreeg een flinke reep Schotse zalm en heel erg veel aandacht. En bij thuiskomst was het helemaal smullen toen ik bij het uitpakken ook nog een ei liet vallen. Wauw wat een verwennerij. 

Op de heenweg nog even langs de Wereldwinkel gelopen. Ik wilde even zien hoe de strandetalage van Rose geworden was. Hier kijk maar even mee: 02 Strandetalage WW juli

Ik vind hem mooi geworden en ik hoef gelijk geen ander plaatje te zoeken om dit blogje mee te verfraaien. Ik ben ondertussen een beetje uitgehijgd en ga zo slapen. Nog een middagavonddienst en dan lekker Weekend. Ik heb er zin in. Ook het huis is weer lekker opgeruimd. Later meer, de groetjes.

Leave a Reply

