Evaluatie Pijnpoli SFG 3

Tevreden1 Tevredenheid overheerst bij de evaluatieronde van vandaag. Ik belde dr. Jansen om 10.00u en om 10.05u had ik al verbinding. Het is een goede luisteraar en zodoende blijft zo'n telefoontje redelijk kort en zakelijk, maar hij stelt deskundige vragen en ik had het met Rose ook voorbereid. Het komt er op neer dat de Cymbalta http://www.consumed.nl/medicijnen/6710/Cymbalta%C2%AE aangeslagen is. Mijn pijn is een behoorlijk stuk lager. Op een schaal van 1 tot 10 zit ik momenteel zo ongeveer op een vijf, met het gebruik van minder pijnstillers. Ik vertelde over mijn levendige bewegingen 's nachts. Het schokken en bewegen van voor al mijn benen. En ik vertelde nauwelijks verschil te merken tussen toen ik 1 Cymbalta capsule nam en nu sinds twee en een halve week 2 capsules van 30 mg. Omdat ik al Propranolol, een betablokker http://www.hoewerktmijnlichaam.nl/antwoord/hoe-werken-betablokkers  gebruik denkt hij dat dit middel de Cymbalta versterkt en dat ik rustig naar 1 Capsule terug kan keren. Dat ga ik vanaf vanavond doen. En dan eens kijken of het shaken minder word. Hij schrijft voor de zekerheid ook een recept Inhibin http://www.medapharma.nl/Producten/Zelfzorggeneesmiddelen/Inhibin/tabid/108/Default.aspx , als die bewegingen blijven. Ook magnesium zou kunnen helpen, BETABLOK maar daar heeft de dokter weinig vertrouwen in. Dat is meer een hype en als je een serieus magnesium tekort zou hebben.

Alles bij elkaar een goed en kort gesprek. We hebben afgesproken dat ik over twee weken weer bel met mijn ervaringen. Rapport volgt dan weer.

Leave a Reply

