Vrijdagmiddag

VrijdaGmiddag

Eindelijk gaat die naar bed. Soms kan die Hot zo treuzelen. Eventjes dit doen, eventjes dat. Nu kan ik even achter zijn computer zitten en mijn blogje schrijven. De mijne doet lastig. We weten niet wat het is maar alles in klad zetten gaat mij niet goed af laat staan afbeeldingen invoegen. Dus als het nog zo blijft tegenzitten dan moet ik een back-up maken, de computer schoon vegen en alles weer programmeren. Zucht. We zijn terug van de markt en Hot is naar de Lidl geweest. En dan ben ik nog niet klaar. Deze tijd waarin we fruit, héél veel fruit inslaan. Sinds die Chineese arts Hot vertelde dat hij ook veel vers fruit moest gaan nuttigen is die om. Fruit-getekend door Marjon de Jong Appels We hebben nu aardbeien, die zijn gewassen. Een kist passievruchten, die zijn voor ons toetje, vanilleijs met slagroom en passie vrucht. Bosbessen, daar heb ik al een saus van gemaakt en aalbestjes, die zijn al gerist, besuikerd en in de koeling gezet. Daarna heb ik Hot verwend met een bordje gesneden trostomaten, Mozarellakaas en basilicum bladeren met daarover olijfolie en balsanico azijn gesproeid. Dit is mijn lievelingstijd met al dat verse gedoe. Ik zweer het je, ik denk dat ik in Fruit peren mijn vorig leven een konijn ben geweest en Schaduwwereld-3-schaduwval ik heb Hot met dit virus besmet. En nu? Ik worstel. Zal ik het boek pakken dat ik van de bieb heb geleend. De schrijver; "Tad Williams" Het is deel van de serie  " Schaduw Wereld." Ik dacht dat het een driedelige serie is maar er volgt nog een dik boek. De bieb heeft deze nog niet aangeschaft maar dat gaat gebeuren en ik heb hem al besteld! Of ga ik tekenen? Ik denk dat het lezen wordt en wanneer iemand houdt van fantasie, het is een aanrader.  

Leave a Reply

