SARAH

Sarah-50 glitterWe waren in Limburg voor de viering van de 50 ste verjaardag van een grote vriendin van ons. Sarah-oh no 50 Wij kwamen de dag voor haar verjaardag al aan om ook de tijd te hebben om lekker bij te kunnen praten. We zien elkaar niet vaak, maar het is altijd goed. Ze was vorig jaar ook op mijn verjaardag toen ik Abraham zag. De zoon heeft samen met zijn vriendin 's nachts het huis versiert, en dat was professioneel gedaan.
P7216082
Hier rechts draagt zoon lief Sarah naar buiten om de versiering van het huis te vervolmaken. Het was een grote verrassing voor de jarige hoe het huis er uit zag. Met vriendinnen had ze al eerder haar verjaardag gevierd in verband met de vakantieafwezigheid van sommigen,05 Zwarte Sarah en die hadden 24 Sarah voor de deur
haar al eerder voorzien van een hele mooie multiculti
SARAH. In de nacht transformeerden zoon met zijn vriendin deze Sarah met een masker en zetten haar uiteindelijk voor de deur. Het zag er Sarah-50 buitengewoon leuk uit. Het werd ook een heel gezellig feest. En dat is volgens mij nog niet helemaal afgelopen want het krijgt zaterdag- oftewel vandaag nog een vervolg. Rose werkt vandaag in de Wereldwinkel Sarah-een leeftijd om voor uit je dak te gaan
en ik moet ook weer naar mijn werk. Vanuit Schiedam nog een heel fijn vervolg feest toegewenst. Sarah-ja het is echt waar Sarah-gezien Groetjes en bedankt voor het heerlijke samenzijn. Sarah-50 sarah

Leave a comment