Een echte topdienst

Top

Top 2
Begonnen met weinig zin, maar het werd een heerlijke soepele en waardevolle dienst gisteren. Het liep als een trein, het was gezellig, maar nog belangrijker, ik was in goede doen en dat helpt enorm. Ik kreeg bezoek van een oud patiënt bij ons en daar had Toppen 2 ik ook gedurende lange tijd een fijn gesprek mee. Soms merk je dat je er toe doet en dat geeft een buitengewoon lekker gevoel.

Verder werd het gedurende mijn dienst eindelijk ook droog en kon ik iemand die al dagen niet buiten was geweest met een klein droog rondje een groot plezier doen. Soms blijkt er helemaal niet veel nodig om iemands dag tot een waardevolle te maken.

Top(pie) De wisselwerking was daar gisteren. En dan kan je je heel gewaardeerd voelen. Ik kwam erg tevreden thuis, waar ook Rose voor een warm thuisgevoel zorgde en vandaag is het helemaal feest. Toppen De verplichtingen zitten er al op en voor de rest van de dag is het hier
en nu genieten van een vrije dag.

Ik zit nu aan een kopje thee, en heb wel de nodige meldingen binnen waar ik de komende dagen wat mee moet, maar de rest van de dag is het diep inademen en genieten.

Leave a Reply

