Alweer gefikst

Tandarts (1) Zo, twintig minuten geleden zat ik nog op de stoel bij mijn tandarts, en nu alweer thuis. Gevuld en al. Het was net een theaterstuk bij de tandarts. Er zaten diverse mensen in de wachtkamer, en een dame zat zich verschrikkelijk op te winden dat ze al een paar minuten moest wachten. In haar sportmercedes zaten twee kindertjes zich duidelijk te vermaken, maar de dame keek daar met afgrijzen naar en keek tegelijkertijd iedere minuut twintig keer op haar horloge en maakte enorm misbaar toen ik exact om 11.00uur binnengeroepen werd en mocht plaatsnemen op de stoel. Tandartsstoel Ze had het idee dat ik voor glipte en begon wederom te protesteren en te dreigen weg te gaan. Nou mw. de tandarts wist haar netjes en beleefd duidelijk te maken dat dat niet haar probleem zou zijn en of mw. maar een beetje beleefd wilde blijven. Prachtig.

Tien minuten geleden was ze na mij als nog aan de beurt. Keek Tandarts3 me enorm chagarijnig aan, maar ik glimlachte vriendelijk naar haar. Sommige mensen maken het zichzelf ook niet gemakkelijk zullen we maar denken. leuk om te zien was het wel.

En ik ben erg gelukkig dat het karwei er weer op zit, want mijn hobby zal het nooit worden, maar mijn gebit moet uiteidnelijk nog langer mee dan vandaag. Ik heb weer een goed en glad aanvoelende vulling. Ik mag alleen pas na mijn slaap weer eten. Nu dat komt mooi uit.

Leave a Reply

