wachten op vulling

Vulling Na uitstel is het vandaag dan toch tandarts tijd. Ik hoop dat het meevalt. Het gaat om onderhoud. Ik krijg een nieuwe vulling. De oude is los gekomen. Met een beetje mazzel is het snel gebeurd. Daardoor kunnen we niet met zijn drietjes naar de markt. In plaats gaat Rose nu alleen, want er zullen toch groeten en fruit moeten komen. Ik eet wel op mijn werk dinsdag en woensdag, Wachten op vulling 2 maar dat soort zaken gaan gewoon door. Ze zitten op het punt om me naar de tram te gaan brengen. Jesse is ongeduldig. loopt heen en weer en poogt aandacht te trekken met haar Ikea ratjes.

Rose zit naast me een volgende tekening voor te bereiden. Ze werkt met plakband, en dat heeft een verrassend effect. We gaan Wachten op vulling in de hal een speciale expositiemuur inrichten voor deze werkstukken. Dat stimuleert haar, en daar kan ik me iets bij voorstellen. Ook hierbij is het wachten op vulling. maf hé zoals je al schrijvende ook weer tot plotsklapse vergelijkingen kunt komen.

Zo nu is het genoeg geschreven. We gaan eruit. Mijn thee is op. Later misschien meer.

Leave a Reply

