De frustratie met P&O voorbij

Na de frustratie even van me af geschreven te hebben ging de dag weer door. Eerst lekker met Jesse naar buiten, daarna koffie, even rustig wakker worden, en daarna een uitgebreid ontbijt. Scan_frustratie1 Vervolgens ging Rose voor een lange ronde met Jesse richting maasoever. Ze is nog steeds niet terug, en we zijn dus nu al dik twee uur verder. Ik heb al gezwommen en mijn wekelijks oefeningen weer gedaan. Dat deed goed, na een gemiste week, doordat we weg waren. Ik voel mijn lijf nu weer behoorlijk, maar weet waar het van komt dus dat gaat goed.

Het was leuk weer even bij te praten met de oefen makkers. Het blijft een goeie maar Onrust 2 ook prettige gewoonte en het doet me goed. Ik heb vanmiddag weer een avonddienst, en ik hoop dat die net zo prettig verloopt als die van gisteren. We kregen gisteren alleen even tussentijds te horen dat ons ziekenhuis nu opnieuw moet gaan bezuinigen. Nu gaat het om 8 miljoen. Waar ze dat nu weer vandaan willen gaan halen ik weet het niet. Ik laat het maar op me af komen. Ik ben wel blij een vast contract te hebben, en dat krijg je hedentendage niet zo snel meer. Dus wat er ook gebeurd ik blijf zitten waar ik zit. Ik snap de onrust bij de collega's in een minder vaste positie dan ook erg goed.

Ik zit nu even aan een kop thee als voorbereiding op mijn anderhalf uur slaap, en ga stoppen want ik heb geen nieuw meer verder. Gegroet.

Leave a Reply

