Wat een werk zo'n computer

Computer_opschonen Het behoord niet tot mijn gewone werk, en daardoor moeten zowel Rose als ik altijd weer even studeren op hoe doen we dat ook alweer? Rose haar computer deed het niet zoals ze wil(de) en zodoende wilde ze eigenlijk de hele boel formateren. Toen ik daarmee vanmiddag wilde beginnen veranderde ze van mening en wilde ze alleen alle niet gebruikte programma's verwijderen en wat nieuwe installeren. Zo hadden we Office Professional 2003 er nog opzitten terwijl we mnanden geleden al een Office 2010 voor thuis en studenten hadden gekocht. Samen draaien doen ze niet bij Rose en ze wilde de boel moderniseren. Dat is inmiddels gelukt. Verder hebben we onnodige fotoprogramma's eruit gegooid en er alleen het hoogst noodzakelijke op gelaten. Als je dan iets specifieks nodig hebt wat er niet direct op zit dan installeer je het als nog. Een goeie redenatie. Computer opschonen Zo werk ik op mijn eigen lap top ook al een hele tijd. Wat een werk. Het is net gereed en daarna zijn we samen gaan koken, of liever Rose heeft de andijvie gewassen en gesneden en ik heb vervolgens een lekkere andijviestampot met spekkies en rookworst in elkaar gedraaid. We zitten nog uit te buiken. Bepaald niet koolhydraatarm vandaag maar wel heel erg lekker. We hebben gesmuld.

Tevreden 3 Ik ben overigens heel benieuwd of Rose nu wel blogjes met foto's en of afbeeldingen kan maken op haar computer. Ze heeft het nog niet geprobeerd. Dat was stiekum haar hoofdreden voor dit karwei. Het voelt wel goed. Zo hebben we weliswaar een andere drukke invulling voor deze dag gekozen/gevonden maar wel een heel bevredigende.

Leave a Reply

