Hoge tol

Hoge tol-betalen
Gisterenavond een goed overleg gehad voorafgaand aan het werk, maar daardoor werd de dag eigenlijk te lang. Net voordat mijn dienst er op zat wilden nog een aantal patiënten me spreken, en ik heb dat kort moeten houden en deels uitgesteld tot het weekend of daarna, want het was genoeg. Er waren zoveel gesprekken gisteren dat er niet veel meer bij kon en ik het ook nauwelijks allemaal kon rapporteren. Blij nu even twee dagen echt vrij te zijn. Even genieten van het echt moe zijn. Kan ook lekker zijn. Heel hard gewerkt. Nu even geen meldingen, geen begrafenissen, geen vergaderingen. Lekker samen met Rose vrij zijn. De eerste drie van de vijf werkdagen van deze week zitter er gelukkig op.

Krantje, stukje, rusten, eten, slapen, wat foto's uitzoeken, een boodschap, lekker relaxt allemaal. We zijn er ook even lekker bij gaan zitten na zojuist tijdens het boodschappen doen achter ons oude huis even buuf Ruud tegen gekomen te zijn. Was leuk om weer eens even bij te kletsen. Men mist daar in de Vereniging van Eigenaren mijn zalvende en bemiddelende eigenschappen. Ze hebben contant ruzie met de eigenaar van de zaak beneden. Grappig. Qua gezelligheid in huis mis ik hem nog geregeld. Het was niet altijd koek en ei, maar we hadden wel een band gekregen in die 15 jaar. Hier hebben we naast ons ook maar wat vreemde eenden.

Dat nieuwe middel tegen de levendigheid van mijn benen, de Inhibin, Proef2 daar ben ik tot nog toe helemaal niet tevreden mee. Ik zal het nog een aantal dagen volhouden zodat ik de dr. as. maandag een gegrond oordeel kan geven, maar ik denk niet dat het goed voor mij is. Gelukkig heeft mijn huisarts ook weer iets anders voorgesteld, dus ik kan nog door met de medicatieproeven. Ik hou jullie bij. Voor de rest heb ik niet veel nieuws.

Leave a Reply

