Geen puf meer

Geen puf meer Toch nog druk geweest vandaag. Vandaag na het zwemmen nog een map samengesteld met foto's waarmee Rose en ik aan de slag gaan. Gisteren hebben we een nieuw programma gedownload en nu heb ik vandaag al hetgeen gesorteerd waar me mee gaan experimenteren. Leuk, alleen mijn energie is totaal op.

Vanmorgen ben ik ouderwets gaan oefenen in het zwembad, en dat was lekker. Oh wat is het lekker dat onder water eigenlijk alles kan. Alleen daar heb ik dan ook ouderwets de neiging om wat te ver te gaan. Nu na dik een uur zwemmen en oefenen, voel ik mijn lijf sterk. Daarna ben ik in plaats van mijn bed in eerst met Rose naar de markt gegaan, en dan is het al gauw 14.00u voordat ik er alsnog in lig. 

Het slapen deed me goed, maar ook dat moet ik niet te lang doen, want dan is het slapen vanavond een probleem, en dat zie ik ook weer niet zitten. Kortom om kwart over drie zat ik alweer aan tafel. Geen puf meer 3 Rose had Tomaat, Mozarella en Basilicum gemaakt als lunch, en dat was smullen.

Ik heb zelfs geen puf meer om te koken of iets anders. We hebben zojuist besloten iets te gaan halen. dat is tegenwoordig echt een uitzondering en dan is het een leuke zaak. Wat het gaat worden weet ik ook nog niet, daar gaan we het nu over hebben. Dat is voor later. 

Leave a Reply

