Werkstuk met hindernissen

Hindernissen
Ik heb na een goede nachtrust eerst Jesse een snelle ronde gegeven en brood gehaald. Daarna gedoucht en ontbeten. Besproken wat te doen vandaag. Een hoop op het programma. Voorbereidingen treffen en kijken of we met de aanwezige materialen een werkstuk kunnen maken wat ook echt de moeite waard kan worden en kan voldoen als een creatief maar ook professioneel geschenk. Ik mag er niet te lang over doen, want vanmiddag moet ik gewoon werken.

Eerst maar eens even Rose samen met Jesse naar haar werk in de Wereldwinkel gebracht. Ik heb gelijk nog de laatste boodschappen gehaald en op de terugweg ook nog een bak koffie samen gedronken in de winkel bij Nils en Rose. daarna snel naar huis en experimenteren maar. Nu ik daadwerkelijk begonnen ben valt het op dat in het resultaat steeds het watermerk van de programmamaker zichtbaar is. Dat is balen, maar tegelijkertijd in deze tijd heel begrijpelijk. Iedereen wil wat verdienen, en het is wel een heel mooi ontwerpprogramma, waar vast veel werk in is gaan zitten. Gelijk even gekeken wat het kost. Daar moeten we het met de medeinvesteerders even over hebben. Als we het delen is het vast de moeite waard.

ik vond het resultaat wel heel tevredenmakend. Hindernis We hebben ook al even gexefnformeerd wat zo'n grote afdruk gaat kosten, en als je dat met de hand laat doen scheelt dat niet eens veel met een fabrieksmatige afdruk. Dus ook daar moeten we even contact over hebben. Zo'n hand afgedrukte versie is natuurlijk ook veel mooier dan zo'n fabrieksmatige.

Lezers zullen wel denken waar gaat het in vredesnaam over? logisch maar ik ga deze raadsels pas later oplossen, want soms hebben we meer lezers dan waar je stil bij staat en het moet wel een leuke verrassing blijven. Dus nog even geduld. Voorlopig ben ik al verder dan ik gedacht had. 

Leave a Reply

