Incredible

Incredible logo black
Rose en ik keken vanmorgen wederom naar een aflevering over de geschiedenis van Groot Brittanië. Ongelooflijk dat je en we zaten nu in aflevering veertien, hoe vaak je dezelfde soort problemen tegenkomt en dat je tot en met vandaag ook identieke reacties van politici, regeringsleiders ziet. Het is ongelooflijk dat we zo ontzettend weinig van geschiedenis opsteken en Incredible miss in staat zijn sommige zaken nog slechter op te lossen. Als je terugkijkt zijn er zoveel voorbeelden hoe we het in ieder geval niet moeten doen, maar daarvan iets opsteken of leren. Ho maar. Incredible hulk coaster

Mensen zijn ontzettend dom. Daar lijkt het op. Onvoorstelbaar dom. Terwijl het eigenlijk zo leuk is om terug te kijken. Ik vond geschiedenis op de lagere school al leuk. Al was de manier waarop je het voorgeschoteld kreeg natuurlijk ook erg belangrijk. Het feit dat Rose en ik nu ook op een zondagmorgen regelmatig de tijd nemen om een stuk van de geschiedenis door te nemen en dat puur voor de lol is tekenend.

Wat wil ik hiermee zeggen? Nou niet zo veel hoor, maar het valt Incredibles me gewoon op dat er op school alleen maar minder aandacht is voor historie, en juist het samen doornemen van fouten kan zo leerbaar, maar ook zo leuk zijn. Waar ging het bij mij op de MBO over? Heel vaak over hoe het in ieder geval niet moet. Voorbeelden, en die zijn zo gemakkelijk in e herinnering te krijgen en daardoor oh zo leerzaam. Incredibled hulk Het is tegelijkertijd goed dat ik geen minister ben van onderwijs of zoiets, maar sommige dingen lijken zo logisch, en worden toch niet of nauwelijks in de praktijk gebracht. Het lijkt zo zonde.

Hier laat ik het weer bij. Incredible-machine Dit kwam zo in mijn hoofd op en ik dacht laat ik dat eens delen. Ik ga zo even slapen want moet vanmiddag mijn vijfde dienst gaan draaien deze week. Dan een dag vrij met een Wereldwinkel bestuursvergadering en dan deze komende week drie diensten. Ik verheug me nu al op komend WE, dan gaan we als het weer een beetje mee zit op zondag richting het park onder de Euromast voor de dag van de Romantische muziek. is al weer te lang geleden en dat was altijd leuk. 

Leave a Reply

