Goede afloop controle

Het uitgebreide longfunctieonderzoek wat ik vanmorgen had bleek niet of maar nauwelijks achteruitgang aan het licht. Het was in januari 2008 voor het laatst gebeurd, en toen de twee rapporten op elkaar gelegd werden na afloop. Toen bleek dat alleen de normale leeftijds daling in kwaliteit licht zichtbaar. Kortom ik ging weer gerustgesteld naar huis. Copd We waren wel bijna een uur bezig, maar mijn longen bleken dus in redelijke conditie. De pijn in arm en schouder zijn dus niet afkomstig van de longen, en ik hoef me er ook geen zorgen over te maken. Mooi.

Toch is het prettig dat dit soort controles zo nu en dan gebeuren. Het is niet eenonderzoek wat je zwaar belast. Een knijper op je neus is weliswaar niet prettig, maar je weet waarvoor het is, dus is het mijn tijd dik waard. In dit geval blijkt het goed in beweging blijven met behulp van Jesse die me regelmatig uitlaat en mijn werk hartstikke goed.

Leave a Reply

