Even eruit voor het werk

Vanmorgen zijn we met zijn drieën uitgeweest. Pramipexol Wij beiden hebben zowaar voor de tweede keer een ongestoorde nachtrust gehad. Het kleine tabletje wat mijn huisarts heeft voorgeschreven (Pramipexol http://www.fk.cvz.nl/Preparaatteksten/P/pramipexol.asp?blMobile=true of Ropinirol genaamd) in plaats van de Inhibin van de pijnpoli doet het goed. Tenminste dat denk ik. Ik weet het nog niet zeker want ik heb het pas voor de tweede dag/avond om 21.00uur geslikt, maar het resultaat is hoopgevend. We waren zo fris vanmorgen dat we zin hadden om inkopen te gaan doen op de Blaak. 

Pramipexol-mepha-tabl-0-125-mg-30-stk-500x500 Het was daarvoor gewoon een tijdje vervelend om 's avonds naar bed te gaan, want als je gaat liggen en onbewust min of meer Rose er uit gaat trappen overigens zonder dat bewust te doen of te willen, dan lig je toch niet ontspannen. Overigens kroop Rose ook zover mogelijk naar links, en lag er ook bepaald onontspannen bij. We hebben zelfs even apart slapen overwogen, maar de bank in de huiskamer zit lekker maar er op liggen is weer een heel ander verhaal. Gelukkig ziet het er naar uit dat we nu weer relaxt richting bed kunnen.

Het was leuk op de markt. We hebben weer heerlijk voordelig veel fruit en groetes gekocht en het was wat je noemt wisselvallig weer. Heftig zonnetje en heftige buien. Ik vind het tot nu toe echt een top zomer, en dat is geen grapje. De meeste mensen om mij heen klagen en ik geniet ervan. Rose overigens ook.

Nu heb ik alsnog even de oude collages van Rose uit 1994 toen ze in Leiden allerlei basistechnieken aan het leren was op een kaderopleiding Arc of a Diver 1 waar je werd opgeleid om daarna les te mogen geven. Ze heeft daar ontzettend veel geleerd, en soms komen er ergens onverwachts weer werkstukken naar boven die ze al had afgeschreven. Zo heeft ze ooit eerder collages gemaakt. Een reeks Art of a Diver, wat ze binnenkort hier gaat tonen. Ik ben er weg van. Ze hebben op een vorig adres langdurig de muur versierd.

Ik ga nu pitten, want er komt voor de rest ook nog een drukke dag aan. Rose gaat de notulen maken van de vergadering van gisterenavond, en ik aan het werk. Tabée.

Leave a Reply

