Groots nieuws

Bruiloft3
Opnieuw een stukje vanmorgen. Rose is zojuist met Jesse naar buiten gegaan. Dat is om mij de kans te geven om ondanks het feit dat ik werken moet toch te kunnen gaan oefenen. Ik had Jesse al een kleine ronde gegeven en dat kon zowaar zonder jas. prachtige blauwe lucht en zonnetje in de sky.

Gisterenavond toen Jesse en Rose mij kwamen halen liep mijn overdracht wat uit. Er was een flexer voor de nachtdient gekomen die al dik een jaar niet op onze afdeling was geweest. Dan moet er flink wat uitgelegd worden en ook even bijpraten over alle veranderingen en bezuinigingen die het afgelopen jaar weer zijn doorgevoerd. Mijn ophalers stonden ongeduldig wachtend voor de deur. Ik had ouderwetse hoesjes nodig voor een ouderwetse thermometer. We doen het tegenwoordig met een digitale, maar die vertoonde kuren en dus moest in onverwachts op zoek naar iets wat ik in geen jaren nodig had gehad. Uiteindelijk vond ik ze met behulp van een collega van een andere afdeling en kon ik weg.

Buiten gekomen had Rose nieuws waar ik even stijl van achterover sloeg. Na dit jaar in september een huwelijk te hebben van een oude vriend, komt er nog een aan. Onze oude vriend uit Amstelveen heeft besloten zijn vriendin ten huwelijk te vragen en die heeft ja gezegd. Bruiloft 2
Ongelooflijk. Op de een of andere manier had ik nooit gedacht dat hij nog ooit zou trouwen. Nu kennen we ook zijn vriendin en wat Rose en ik al meermaals echt gezien en besproken hebben is het feit dat ze elkaar zo te zien heel gelukkig maken. Leuk, leuk , leuk. Die twee dansen als het ware het leven door, een prachtig gezicht en nu binnenkort getrouwd dus. Wauw, wie had dat kunnen denken. Bruiloft toast Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan vieren. In september hebben wij al een echt strandhuwelijk.

Goh, dat in het jaar dat Rose en ik alweer dertig jaar bij elkaar zijn er weer trouwerijen zijn. leuk, daar gaan we tijd voor vrijmaken. het leven heeft zo nu en dan toch nog onverwachts leuke nieuwtjes. Dat komt wel mooi uit gezien de donkere tijden waarin we lijke te leven. Wat er maar weer uit blijkt is dat we allemaal ons eigen leven leuk moeten maken.

Nu ga ik eerst even oefenen in het warme water van huize Frankeland. Gegroet.

Leave a Reply

