Dubbel gevoel

Vanmorgen wakker geworden met een dubbel Goed-en-kwaad-geweten-300x224 gevoel. Heerlijk geslapen, maar helemaal niet uitgerust. De laatste werkavond van de week, die van vrijdagavond begon rustig, maar een mega hoeveelheid telefoontjes en gesprekken zorgden dat ik maar nauwelijks klaar was toen de nachtdienst binnenliep. Net als eerder van de week waren er veel dingen die nog even doorgingen in mijn hoofd. Misschien verklaart dat ook mijn betrekkelijke onrustigheid waarmee Rose me vanmorgen mee confronteerde. Net nu ik eindelijk weer eens rustig ga inslapen wat betreft de schokjes zei ze dat die terug zijn. Shit, shit, shit. Ze vertelde me het vanmorgen tijdens een kop koffie nadat ik haar had weggebracht naar de Wereldwinkel en nadat ik boodschappen had gedaan met Jesse. Dit irritante nieuwtje bracht me nog meer van mijn stuk. Heb ik het net voor elkaar om er elke avond keurig om 21.00u aan te denken om mijn nieuwe medicatie te nemen zijn we weer terug bij af. Niet dat ik nu van plan ben om te stoppen met de Ropinirol of Pramiperol, maar misschien moet ik nu weer met de dokter in conclaaf over verhoging van de dosering. G.V.D. 

Uit frustratie heb ik bij thuiskomst na de was er uit gehaald te hebben ons balkon geschoont van dorre en dooie planten. De aardbeien planten doen niets meer en ook de asters waren volledig uitgebloeit. En de rest moest bijgeknipt en uitgepluist worden. Het ziet er wel een beetje kaal uit, maar is eigenlijk wel beter. Nu is het de kwestie me niet teveel te laten meeslepen door dat baal gevoel, maar de machteloosheid is wel even binnengeslopen. Doe je verdomme alles eraan en dan lijkt er niks veranderd. Eigenlijk snap ik het ook niet. Balen.

Het is niet gemakkelijk om me nu te ontspannen merk ik. Ik had mijn hoofd eerst vol met ideeën om met Rose vanmiddag naar Vlaardingen te gaan. In deze weekenden is er zomerterras in Vlaardingen en dan speelt er overal muziek http://www.zomerterras.nl/ Het moet natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk weer zijn, want het speelt zich allemall buiten af en als ik nu naar buiten kijk doet Dubbel gevoel het weer mee met mijn gevoel, dus ik denk niet dat we er vanavond naar toe zullen gaan. Je kunt daar uiteindelijk ook niet met een slecht humeur rondlopen. Ook al is het nog zo leuk dan valt alles tegen. K.

Gelukkig hebben we voor morgen ook een B en een C plan voor het geval er buiten het zelfde klimaat is als nu.

One comment on “Dubbel gevoel

  1. Annelies says:

    Hey Hot,
    Je laat je toch niet kennen hè?
    Er zijn veel ergere dingen hoor; het hoeft toch na één negatieve nacht direct weer mis te zijn?
    Ik zou zeggen: wacht eerst nog even een paar nachtjes af en ga lekker naar Vlaardingen; lijkt hartstikke gezellig!
    Veel plezier!

Leave a Reply

