Zonnige en muzikale Topzondag

Vandaag zijn we ondanks een zwaar bewolkt begin toch naar de "dag van de Romantische Muziek" gegaan in het park bij de Euromast. Er hing een gezellige sfeer, en er was op zes of zeven podia muziek, zang, en heel veel mensen hadden zich in Dag van de Romantische muziek De Valentines waren ook aanwezig feestkledij gestoken en waren met pick nick manden, wijn lekkers en drank toch daar naar toe gekomen en warempel: HET ZONNETJE BRAK DOOR. Het werd een onwijs gezellige dag, en we zijn van half een tot iets na half vijf gebleven. Ik was om 11.15u al een uurtje gaan liggen na de dag met onze Limburgse gast begonnen te zijn met koffie met gebak. Ik heb de talloze genomen foto's nog niet eens bekeken, en dus zal de reportage later volgen, en ik heb er nu ook niet de moed meer voor, Foto Dag v d Romantische muziek want Rose en ik hadden onze vriendin ook nog een drie gangen menu beloofd en inmiddels zitten we heerlijk uit te buiken en is Sandra weer in haar auto gestapt, want die moet morgen net als ik gewoon weer werken. We kunnen echter tevreden terug kijken op een Zonnige Topdag.

Ik ga nu naast Rose zitten met de benen omhoog en lekker TV kijken. De groeten.

Leave a Reply

