Doubt

TWIJFEL..
Gisteren een leuke, maar ontzettend vermoeiende dienst gedraaid op mijn werk, en daarna heerlijk geslapen. Dat tabletje, de pramipexol, dat er voor zorgt dat ik minder last heb van bewegende benen, is voor zowel Rose als mijzelf een zeer geruststellend tabletje, en ik ben 'm dan ook nog geen dag vergeten in te nemen. Het feit dat je kunt gaan slapen zonder het idee dat je je vrouw het bed uit schopt is erg prettig. Twijfel (1) Maar ondanks dat lekkere slapen ben en blijf ik verschrikkelijk moee. Had ik vorige week drie dagen dat ik het merendeel van de dag geslapen heb zonder hulpmiddelen zegt al veel, en ook afgelopen maandag had ik meer dan de helft van de dag nodig om weer min of Twijfelaar meer voldoende energie te hebben voor de dag van gisteren, en nu, zoals vanmorgen was het zo tergend moeilijk het bed uit te klimmen, als of ik een berg moest beklimmen. Gisteren zei ik ook al tegen Petra, mijn collega dat ik twijfelde of ik vandaag zou gaan zwemmen, maar aangezien ik vorige week ook al niet heb kunnen gaan, heb ik na veel twijfel nu toch besloten voor een half uurtje wel te gaan. Anders wordt ik weer zo stijf als een plank en loop ik het Twijfel 6 risico dat mijn schouders weer vast gaan zitten. Ik heb gelukkig morgen ook weer een afspraak bij mijn andere fysiotherapeut Bert, al is die afspraak al krankzinnig vroeg om 08.30u. Na een late dienst is het moeilijk daar op tijd te zijn. Ik denk dat ik Jesse maar mee neem morgen. Die gaat daar lekker onder de behandeltafel liggen en is niemand tot last, terwijl ik haar rondje dan kan combineren. Foeh, zelfs vrije dagen zitten knap vol. Ik ben steeds blijer dat ik aan het laatste jaar als vrijwilliger bij de Wereldwinkel ga beginnen, want het is teveel voor me. Na mijn pensioen ga ik daar dan wel mee verder.

Leave a Reply

