Ben Benieuwd !!

Ik kreeg vandaag een antwoord van de helpdesk van weblog.nl dat al onze problemen nu opgelost zouden moeten zijn en dat ze ons ticket als gesloten beschouwen.

Om te beginnen kon ik inloggen, dus het begin is er. Vervolgens heb ik gekeken of al onze foto’s nu te vinden zijn. Dat lijkt ook zo. Vervolgens gekeken of de linkjes in onze oude en nieuwe stukjes werken. Warempel. En nu dan zou het mogelijk zijn ons design aan te passen en ook foto’s te plaatsen? Nou Ja, Het is en blijft een slechte foto, maar ik probeer ‘m nu al twee maanden te plaatsen dus mijn mond staat open van verbazing. Ik heb nu geen tijd om het design aan te gaan passen, maar ik ben er gewoon even stil van. De bus is overigens een fantastische Saviem.

Fantastische bus uit 1961

Leave a Reply

