Het begint weer ergens op te lijken. Yoegee !!

Oh, eindelijk begint dit Blog weer een beetje eigen  te worden. De verhuizing lijkt na drie en een halve maand eindelijk achter de rug. Oude stukjes zijn weer vindbaar en het aantal lezers loopt weer voorzichtig op. Ik heb vanmorgen een nieuw thema gekozen en ondanks dat ik het menu nog lang niet onder controle heb is de controle die ik er nu al over heb een giga stuk beter, dan al het gedoe de afgelopen tijd. Ik had er stevig de Pé in, maar verhuizingen van 400.000 blog(jes) zijn natuurlijk ook nog een fenomeen wat niet echt eerder gedaan is.

Dat hebben we met zijn allen geweten ook. Menigeen is vertrokken en ik had zoiets, ik wacht wel, en daar heb ik, nu lekker schrijvende ook helemaal geen spijt van. Als ik naar sommige blogs kijk dan griezel ik van de reclame en ik weet niet of het zo blijft, maar zoals het er nu begint uit te zien, ben ik voorlopig niet ontevreden. Al die tijd dat ik me niet heb kunnen uiten ben ik begonnen aan een uitgebreide nieuwe hobby, en daar ben ik voorlopig ook nog lang niet mee uitgespeeld. Gek hé. In plaats van ergeren en vooral klagen ben ik gewoon met iets nieuws begonnen. Het lijkt warempel wel dat ik in staat ben gewoon bij te leren. Leuk.

Even terugkomen op het stukje van gisteren. Ik hoorde gisterenavond na werktijd tijdens het oog op morgen onze premier vertellen dat hij gewoon gelooft dat “de Nederlanders” hem op zijn woord zullen geloven als hij zegt dat de procedure eerlijk verlopen is, en dat hoorde ik vanmorgen ook Maxime Verhagen op de radio nog eens herhalen, en dat bevestigd mijn gevoel dat deze mensen geen deel uitmaken van het reële leven.

Ik ga nu eerst even pitten. Rose heeft deze morgen in de Wereldwinkel gewerkt, en ik ben samen met Jesse boodschappen wezen doen en heb daarna bij Nils en Rose even koffie gedronken en ben daarna begonnen aan de nieuwe opzet van ons Blog. Ik ben niet ontevreden. Misschien is dit stuk iets te kleurrijk, maar ach. Het is ook zo leuk dat warempel alle knopjes en tekentjes weer werken. Dus jullie doen het er maar mee. Leuk om nu toch echt terug te komen op het net.

Leave a Reply

