Essentiële veranderingen op Roses computer

Poeh, al uren aan het rommelen met de laptop van Rose. Eigenlijk al sinds voormalig It’s de Laptop heeft afgeleverd doet haar laptop alles net weer even anders dan de mijne. Voorbeeld: Bij het maken van een stukje krijg ik nu een uitgebreide keuzemogelijkheid qua kleuren, breedte, symbolen, onderstreept en nog veel meer, maar ondanks dat we dezelfde provider hebben, hetzelfde adres, dezelfde instellingen kon zij bijvoorbeeld geen plaatjes uploaden, en niks veranderen. Rose heeft dan zoiets van, ik wacht wel tot jij klaar bent en dan doe ik het toch gewoon vanaf jouw laptop als je er niet bent. Neen, de geduldigste partner, in ieder geval op dit gebied heb ik niet getroffen. Ik daarentegen ga net zo lang stoeien tot het lukt. Dit is overigens de afgelopen anderhalf jaar wel erg frustrerend geweest want ondanks al dat geworstel lukte het niet, maar ik denk dat ik het nu voor elkaar heb. Rose heeft een stukje geschreven en nu met hetzelfde scherm als o.g. Ik ben benieuwd of ze er nu nog aan kan wennen, want dat zou het volgende probleem kunnen zijn.

Leave a Reply

