Bezoek goed begonnen

Vanmorgen vroeg opgestaan. Ik zelf had een onrustige nacht, en er lagen vanmorgen genoeg doedingen voor ons klaar om de dag bijtijds te beginnen. Vandaag krijgen we onze kleindochter te logeren op eigen verzoek en dat is helemaal top. Ze is 17 en ja dan is het altijd maar weer afwachten of ze dat soort zaken nog leuk vinden of niet. Nu. Inmiddels is ze gearriveerd. Vorig jaar tijdens een schooluitje naar London had ze kennisgemaakt met

Goed Begin

Primark en zo’n winkel blijken we in Rotterdam ook te hebben en daar wilde ze haar bezoek graag beginnen. We kregen een telefoontje wanneer ze op station Schiedam Centrum zou aankomen en Rose en ik hebben haar daar om 11.20uur vanmorgen ontmoet. Vandaar naar Alexander waar in de Oosterhof een grote vestiging van Primark zit. Volgens mij in een voormalige V&D of zo. Wij kenden de winkel ook niet en dachten dat het op derde Kerstdag wel rustig zou zijn daar, maar daar zaten we erg dik naast.

Volgens Lotte kan het nog veel erger en drukker, maar mijns inziens was het er erg druk. Ze gebruiken er hetzelfde concept als bij de Action. Een lange rij Kassa’s met een lange rij ervoor en eerlijk is eerlijk, daar gaat het ondanks de giga hoeveelheden spullen die de klanten daar afrekenen gaa thet wel snel en erg efficiënt. Ze hebben er erg veel en de prijzen zijn ook redelijk schappelijk. Rose heeft eindelijk een rugzak die ze zocht en ik kwam goede schoenen tegen voor weinig geld. Daarnaast hebben we veel kleding, schoenen, tassen, een jas en dergelijke gekocht en kwamen na een vervolg rit met de Metro aan op de markt bij de Blaak. Ook daar hing een gezellige sfeer en we hebben er de inkopen gedaan voor een lekkere roerbak schotel waar ik zo aan ga beginnen.

Tot nu toe is het gezellig en aangenaam met zijn drietjes, alleen Jesse was net iets te enthousiast voor Lotte. Ze wil uit pure blijdschap nog wel eens even springen als ze je ziet en dat vind zij wat minder. Ook kusjes geven doet ze graag en dat gaat Lotte net te ver. Tot op heden vind ik de logeerpartij geslaagd, al heb ik daarna even lekker bijgeslapen. Nu na een lekkere bak koffie verkeerd die Rose zojuist voor me gezet heeft ben ik wakker genoeg om te beginnen aan het tweede deel van de dag. Ik ga nu koken, en hou het hier voor gezien. Gegroet.

Leave a Reply

