Heerlijk ontspannen

 

 

Vanaf thuiskomst na het werk gisteren en daarna een korte laatste ronde met Jesse is het feest. Ik had natuurlijk bijna alle avonden van de eerste week van het jaar gewerkt en dus besloten we in plaats van direct plat te gaan voor een drankje en een hapje samen. We hebben er de paling die voor het bezoekje van Bernadette bedoeld was of oudejaarsavond bij genomen en oh, wat was dat lekker! 

Rose en ik waren lekker op dreef en we hebben zelfs nog even wat agendapunten gemaakt voor de eerstvolgende vergadering van eigenaren. Rond half twee gingen we naar bed, en ik heb ZZOOO lekker geslapen. Ik was moe, en tevreden, en dat is meer dan ik enkele dagen geleden kon zeggen. We hebben wel de wekker vroeg gezet zodat we toch vroeg met Jesse op stap konden vandaag. We hebben drie rondes Sterrebos gedaan en het was er druk, gezellig en zonnig. We hebben leuk gekletst en bij gepraat met de vaste zondagmorgengangers en Jesse heeft enorm gerent en gespeeld en ze heeft in dit geval zonder onze toestemming ook haar eigen ontbijt bij elkaar gescharreld. Wat mensen allemaal niet weggooien. Ze heeft in ieder geval ondanks ons verbod en pogingen om dit tegen te gaan een portie macaroni op en nog een bak met aardappels en spinazie.

Bij thuiskomst zijn Rose en ik begonnen aan ons zondagse superontbijt begonnen. Daarna tijdens het nuttigen gekeken naar de tweede aflevering van Silent Witness gekeken, en dat was weer een spannende. Daarna is Rose begonnen met een jaarrooster voor het etalageclubje van de Wereldwinkel en ik heb onze nieuwe ontvanger en harde schijf geïnstalleerd van onze nieuwe digitale TV provider. Dat bleek in 10 minuten gepiept en werkte direct naar behoren. Wat helemaal top is is dat we nu een aantal zenders hebben zowel op de radio als de TV die we niet eerder hadden, zoals Arrow Jazz en Arrow Classic. Lekker om op te zetten als je ergens mee bezig bent.

Toen dit eenmaal werkte ben ik anderhalf uur gaan slapen

Rainha+Santa Porto

en nu zijn we heerlijk bezig met het tweede deel van de dag. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Komt goed uit want ik heb maar een dag vrij. Ik ga nu even aardappels schillen nu en hou dus op met schrijven. We nemen er nu een glaasje bij uit de fles Portugese port bij die we van Bernadette gekregen hebben. Proost & Gegroet.

Leave a Reply

