Kaalote

Het is weer zo’n dag. Met moeite kunnen wachten totdat het de 26ste was, want dan zou mijn baas met me spreken over het door haar zo geliefde onderwerp Nachtdiensten. Tien minuten van te voren een belletje. Mijn baas: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet ons gesprek uitstellen.

Nu zijn er inderdaad allerlei zaken die het het management moeilijk maken momenteel, en ze hebben het dus druk. Bijna niemand werkt op zijn normale werkplek, het computersysteem is ontregeld, er zijn zieken en veel mensen die om andere redenen niet aanwezig kunnen zijn. Dit alles moet opgelost worden zonder flexers en uitzendkrachten dus de druk om de zaak draaiende te houden is groot en kennelijk is dit gesprek over de nachtdiensten nogt steeds niet zo urgent dat het voorrang behoeft.

Ik belde direct Rose, want die is net zoals ik gespannen en nieuwsgierig over waar dit gesprek eigenlijk toe zou moeten leiden. En ze reageerde dan ook pissig.

Dom Klote Rondje

Nu zou ik ook willen dat het gesprek achter de rug was, en ik kan net zo vaak tegen mezelf zeggen, maak je nu niet druk, je behandelaar, je huisarts, de bedrijfsarts, je vrouw en iedereen met een normaal werkend verstand staat achter me, maar dat helpt toch niet echt de spanning de wereld uit.

De mensen die zich afvragen waar komt die titel vandaan. Ik zei eerst K… en daarna Kl…., maar als ik die woorden opschrijf dan heeft de webmanager weer het recht deze site af te sluiten. Zodoende. Eigenlijk ook wel schateren he!!

Ik ga nu maar eens aan het werk. Het eten moet in de ovens, en daar heb ik voorlopig flink afleiding aan. Tot nu toe heb ik een slechte dag. Mijn Chemo van vanmorgen viel niet lekker, en de misselijkheid is nog steeds niet weg, maar dat zal nu ieder moment wel afgelopen zijn. Hoop ik. Voor nu besluit ik dit stukje. Het was goed toch weer even van me af te schrijven.

Leave a Reply

