Vier februari

Druk en lekker aan het werk voor de tweede van een reeks van drie. Het is druk op de afdeling. Weinig verlofgangers. Wel meer vandaag dan gisteren want gisteren zaten we helemaal vol. Twintig bedden vol, en dus met zijn tweeentwintigen aan tafel om half zes. Nu zijn er wel een paar op verlof, en er heerst bij ons op de afdeling een redelijk ontspannen sfeer. Wel moet ik regelmatig naar gesloten om bij te springen, maar ook dat is niet nieuw. De verplichtingen zitten er inmiddels bijna op dus kan ik me nu regelmatig in de huiskamers laten zien en wat contacten aangaan. Ook achterstallig administratief werk komt op dit soort avonden meestal weer bij.

Gisterenavond wilde ik wel een stukje schrijven maar er viel niet in te loggen. Er blijft toch regelmatig wel wat mis met weblog. Maar ik heb uit de laatste updates begrepen dat ze nog steeds filmpjes en foto’s die nog niet compleet waren aan het bijvoegen zijn. Het is wel een onafzienbaar karwei kennelijk. Je zou er moedeloos van worden.

Ik kwam gisteren tijdens mijn zoektocht naar auto’s een prachtige foto tegen. Een nog steeds onbekende truck gevuld met 6 ouderwetse, maar toen nog fonkel nieuwe ford Thunderbirds. Het blijkt een truck gemaakt door het vervoersbedrijf van de auto’s genaamd convoy. Ik zal ‘m laten zien. Ik vind zo’n Truck echt waanzinnig.

Trucks housebuilt by Convoy. Ford Cab with six Ford Thunderbirds

Ik ga nu weer aan de slag. Voor nu gegroet.

Leave a Reply

