Weekenddienst

Donderdag en vrijdag vrijgeweest, maar het is de hele week al moeizaam functioneren. Ik weet niet helemaal wat het is maar het is alsof mijn pijnstillers al een week niet werken. Ik merk ook dat het mijn humeur nu behoorlijk beinvloed.

Ik heb het er ook met Rose over gehad, en als het maandag nog zo is ga ik bloed prikken en snel een afspraak met mijn behandelaar maken. Thuis blijven hiermee is ook geen optie want dat helpt me ook niet van de pijn af en dan heb ik tenminste afleiding. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tramadol

Waar ik wel een tikje bang voor ben is dat mijn hedendaagse pijnstillers misschien hun werking hebben verloren omdat ik ze al zo lang gebruik, en dan zou ik hier van af moeten kicken want dit is natuurlijk wel een morfineachtige die ik al jaren gebruik. Hoe we dat gaan aanpakken, dat kon nog wel eens lastig worden. Ik moet daar zowel mijn huisarts als mijn behandelaar maar eens over spreken.

Mijn collega die een tussendienst had is na het avondeten huiswaarts vertrokken en ik zit hier nu tot 23.00u. Ik ga nu eerst maar eens bij de patienten zitten. Er zijn een heel stel nieuwe die ik nog moet leren kennen. Als je mot rapporteren moet je natuurlijk ook observeren. Later meer.

Inmiddels heb ik eens flink gezocht in de computer en ben erachter dat ik misschien wat minder bang hoef te zijn, en ook gemakkelijk nog mag proberen of meer nemen werkt. Ik ben flink aan het studeren geweest en het blijkt dat weersomstandigheden en meer omstandigheden een rol kunnen spelen in de werkzaamheid. Kortom ik zal nog wat geduld moeten hebben.

Leave a Reply

