Weekenddienst 2 Optimistisch

 

Positief

Na een moeizame week lijkt het vandaag toch gelukkig weer de goede kant op te gaan. Ik heb vandaag geen extra pijnstillers nodig gehad en desalniettemin is het goed vol te houden. Vanmiddag was het ronduit druk, en nu iedereen weer bijna in huis is na verloven is het goed te doen. De rapportages zijn op de laatkomers na geschreven en het is prettig samenwerken met mijn collega.

Net even het nieuws gekeken. De Prins met alle onzekerheden kwam weer voorbij, en ook het Carnaval, waar ook het plezier niet echt afspetterde zo op het eerste gezicht. Wel weer twee schaatskampioenen. Was ook wel leuk als afleiding vanmiddag. Al is het toch heel anders dan vroeger thuis, met de krant een kladblok, en rekenen maar. Het leek wel spannender. Al moesten we toen voor de 10 km nog een kwartier uittrekken.

Ik heb voor de rest morgen een dagje vrij. Wel komt er een schilder een offerte doen voor schilderwerk en ‘s avonds hebben we een meeting met een buurman die ons het een en ander wil uitleggen aan bijzonderheden ons appartementencomplex aangaande. Verder heb ik een bezoekje bij de fysiotherapeut en dan dinsdag waarschijnlijk mijn laatste dienst samen met een collega die weg moet omdat haar contract afloopt. Ze heeft hier haar opleiding afgerond en ik mocht daar ook nog een begeleidende rol in spelen dus zal ik haar erg missen. Nou ga ik nog een negatieve kant op dus ga ik er een eind aan breien. 

Kortom vandaag toch een totaal andere dag als gisteren. Ik ga weer eens besluiten. Gegroet.

Leave a Reply

