Een nacht vol

Een nacht vol:

Ja, wat zal ik daar van zeggen? Ik heb eerst mijn temperatuur gemeten. 39.3°. Dat verklaarde de natte kant van ons bed. Het leek wel alsof ik een drukke nachtdienst achter de kiezen heb. Vol angst. De WIA kwam er in voor. Een hele dikke Hot die weer bol stond van de Prednison, Daneel en Fa kwamen er in voor. Een verhuizing kwam er in voor. Ik heb een hypergevoelige huid. Het lijkt wel een huid vol punaises en iedere aanraking is er een teveel. Het ziekenhuis kwam er in voor, en ik zag daar allerlei infusen met Methotrexaat. Ik ben prikkelbaar en ben bang dat mijn stabiliteit voorlopig voorbij is.

In hoeverre bovenstaande zaken ook maar enige realiteit bevatten ik weet het niet, realiteit en nachtmerrie lopen door elkaar heen, maar ik ben zelden zo onuitgerust wakker geworden. Temperatuur zorgt voor misleiding dus ik zal het telefoontje van de arts vandaag maar gewoon afwachten, maar zo zou je bang worden om naar bed te gaan.

 

Rose loopt even een rondje met Jesse. Die heeft het er ook maar druk mee. Toch ben ik bang dat er iets woekert in me en iets zegt me dat dit geen fantasie is. Afwachten is lastig. Later mee. 

 

 

 

 

Leave a Reply

