KUUR + CHEMO

Ik ben na overleg met de vervanger van mijn huisarts, en de vervanger van mijn behandelaar vandaag al begonnen aan een stevige kuur Prednison

Prednisolon van 5 naar 30 mg

en heb ook afgesproken mijn wekelijkse Chemokuur behoorlijk te verhogen. Dit naar aanleiding van de behoorlijk verhoogde CK waarde in mijn bloed. 

Dit in een ultieme poging om de stabiliteit van mijn Poli Myositis weer zo snel mogelijk terug te krijgen en mijn ingebouwde thermostaat weer wat normaler te laten werken. Ben benieuwd. Ik heb vandaag gelijk al 30mg. Prednison genomen. Dat is zes maal mijn normale dosering. Daarna ben ik twee uur gaan slapen.

 

Methotrexaat van 15 naar 25 mg per week

Nu zit is na een grote bak koffie verkeerd weer naast Rose. Alle boodschappen zijn door haar gehaald en we zitten ook weer in een opgeruimder huis. Dat is altijd iets waar ik het lastig mee heb, want zien werken zonder mee te doen is altijd lastig, maar in dit geval heb ik aan Rose een strenge en kan ik me er maar beter bij neerleggen. 

Ik ben wel weer wat geruster dan vanmorgen bij het opstaan. Ik heb weliswaar last van een terugval, maar reageer direct en ben er met een beetje mazzel ook snel weer bovenop. Al had ik zojuist mijn baas aan de lijn en die dacht dat ik as. weekend alweer zou werken. Ik denk niet dat dit een geheel haalbaar idee is!!

Leave a Reply

