Update

Goedemorgen, even een update. Koorts is een volle graad gezakt naar 39.3°. Veel rustiger geslapen. Vanmorgen wel heel veel pillen. Ik ben altijd weer verbaasd dat ik die weggeslikt krijg. Tweede maal 30mg. Prednison zit er ook al weer in. Ik voel me nog wel heel slap en duizelig. Rose is aan de wandel met Jesse. Ze heeft het maar druk met de dubbele taken. Ze is ook even langs juwelier Verkade op de Hoogstraat om een offerte te vragen voor het opknappen van een ketting die ik afgelopen zondag voor haar in Hoek van Holland voor haar gekocht heb. Was van plan dat allemaal zelf te doen, maar zit door de koorts voorlopig even binnen. Het ziet er nu ook echt naar uit dat ik morgen ook niet mee kan met het afscheidsetentje voor mijn twee vertrekkende collega’s. Balen. In dit geval poog ik er dan thuis toch maar wat van te maken. Het een en ander aan computerwerk wat achterstand had opgelopen.

Dinky Toys letterlijk hebben we ook, maar die in een vitrine in de hal

Het verder zoeken naar waardevolle plaatjes voor mijn vervoermiddelen verzameling gaat ook gestaag verder. Het is verbazend, maar nog bijna dagelijks kom ik nieuwe merken tegen van ergens op deze aardkloot. Mijn verzameling plaatjes-foto’s van voertuigen is de 10 GB al royaal voorbij. wat ik er vervolgens uiteindelijk mee ga doen weet ik nog niet, maar ik heb inmiddels wel een heel interessante verzameling. Ik denk dat ik ‘uiteindelijk wel wil verbinden aan dit weblog, zodat ie voor veel meer mensen in te zien is. Rose komt weer binnen geloof ik. Ik ga een kop koffie voor haar maken en ga besluiten. Later meer.

 

 

Leave a Reply

