Nog even huisarrest

Weer een dag verder. Heb mijn werk weer moeten bellen met de mededeling dat de koorts nog aanhoud. Vanmorgen om 07.30u bij het opstaan 38.6°. Ik ga dus het Weekend nog niet werken. Ben verder nog slap, moe, kortademig en benauwd. Voor de rest positief gestemd, want als ik er nu ook nog negatief over ga doen schiet het helemaal niet op. Ook de afdeling even gebeld dat ik definitief niet mee kan naar de afscheidsavond van Fa en Daneel. Shit. Maar het is niet anders. We hebben ook weer een schildersbedrijf over de vloer gehad en die is het met ons eens dat Kloet, het bedrijf wat hier anderhalf jaar geleden voor een ontzettend grote som gelds de boel geschilderd heeft verantwoordelijk is voor het slechte verfwerk van de ronde ramen en dat dit gewoon onder de garantie valt. Ik ben benieuwd.

Rose is net met Jesse de deur uit gegaan richting de markt. Ze gaat de noodzakelijkheden inkopen. Ik mis het wel de dagelijkse loopjes en zaken die we normaliter altijd samen doen. Thuis alleen is ook maar alleen. Wel is het handig dat ik vandaag veel thuis ben want er worden wat pakketjes afgegeven. Onder andere van de thuisapotheek en het drukwerk voor de Wereldwinkel. 

Ik heb radio 1 even uitgezet, want de gehele dag al dat geneuzel over de komende bezuinigingen maakt onzeker, en eigenlijk weet ook hierbij weer niemand wat echt het goede besluit zal zijn. Ik weet wel dat we langzamerhand binnen Europa ook behoorlijk uitgekotst worden door uitspraken van die irritante geblondeerde verbaal incontinente Limburger. Hoe kan je nou serieus genomen worden als je er alleen maar onzin uitkraamt. Ongelooflijk.

Ik heb de radio eens even op Arrow Jazz gezet en dat is voor de afwisseling erg prettig, al verbaas ik me ook hier wel over wat er allemaal onder Jazz schijnt te vallen.

Voor de rest gaan Rose en ik even een agenda maken voor de komende bestuursvergadering van de Wereldwinkel. Mogelijk komt er ook een nieuw gezicht bijzitten die komt kijken of een bestuursfunctie mogelijkerwijs voor haar iets is. Ik hoop dat ook dat wat word, want ik merk dat het me toch echt teveel begint te worden en dat het goed is dat ik me niet herverkiesbaar heb gesteld. Ik heb meer dan genoeg aan mijn gewone betaalde baan voorlopig. Ik moet nu eerst maar weer eens zien daar zo spoedig mogelijk weer aan de slag te kunnen.

Voor nu is het weer genoeg. Bij nieuws weer een nieuw stukje. Gegroet voor nu. 

Leave a Reply

