Woensdag de 7e alweer

Still going strong. Alweer mijn tweede woensdag binnen. Toch is dat redelijk te doen. Ik heb gisteren de uitslag gekregen van mijn tweede bloedonderzoek. Dr. Gerards belde en vertelde me dat mijn CK gezakt was van bijna 700 naar bijna 600. Hij vindt dat ik de nu ingeslagen weg moet volgen en de maatregelen niet hoef aan te passen. Er moet nu dus nog een daling naar rond de 200 komen, en dan schat hij in dat ook de koorts weg is en ik weer aan mijn conditie kan gaan werken. Aan de ene kant vond ik dit goed nieuws, maar als niet al te geduldig type duurt het me eigenlijk gewoon wel te lang. Ik had gehoopt nu zo langzaamaan wel weer naar buiten te mogen met Jesse en ik verlang ook weer naar zwemmen, fysio enz.

Gelukkig zijn er op de computer op de momenten dat ik niet in bed lig genoeg dingen te doen, maar ik heb behoefte aan frisse lucht, wandelen en afleiding. Ik merk dat werk naast sleur en druk ook volop afleiding bied en dat mis ik wel. Tussen Rose en mij gaat het gelukkig goed ondanks dat we zoveel tijd met elkaar doorbrengen, maar ik kijk alweer uit om terug naar het werk te gaan.

Ik merk wel dat en de Prednison en het gebrek aan beweging me nog groter maken dan ik al ben. Verder slaap ik veel. 

De vergadering die we afgelopen maandag hier thuis hadden heeft waarschijnlijk een nieuwe voorzitter opgeleverd voor de Wereldwinkel. Dat maakt het feit dat ik er in september mee ga stoppen wel wat gemakkelijk. Het feit dat daarmee de sluiting van de Wereldwinkel Schiedam weer een tijd uitgesteld kan worden doet me goed. Ik kan dan gewoon in september mijn werkzaamheden officieel bij de kamer van Koophandel overdragen aan mijn opvolger en dat geeft toch rust. Zo was het wel een vermoeiende vergadering met 39° koorts, maar achteraf dik de moeite waard. Rose is momenteel een extra dienst draaien in de Wereldwinkel en ik ga zo weer mijn bed in. Later meer.

Leave a Reply

