Slappe vaatdoek gevoel

07.00u de Wekker. Rose draait zich nog twee keer om. Twee rondes van negen minuten. Ik ben in mijn hoofd al druk met mijn donderdag Chemo, de computer die vastgelopen is, hoeveel temp zou ik vanmorgen hebben, enz, enz. Zelfs de oude kwikthermometer maar weer eens gepakt om te kijken of het ‘m daar misschien in zit. Neen hoor, 38.3°. Om 12 minuten voor half acht opgestaan. De taken die normaliter Rose doet terwijl ik Jesse dan ga uitlaten gedaan en ook even gaan douchen. Zin in scheren had ik niet en ik hoef toch nergens naar toe, maar mezelf er toch toe kunnen brengen. Dat ziet er wel zo verzorgd uit en eigenlijk voelt het gewoon ook wel beter. Wat nu, de ritueeltjes van ontbijt, thee, opruimen zijn gebeurd en wat opvalt is dat als je met zijn tweeën in huis bent met vier dieren de boel toch snel vervuilt. Rose pakte direct na het ontbijt de stofzuiger en dan zie je Jesse in de stress schieten want als ze ergens een hekel aan heeft is het wel

Slappe vaatdoek gevoel

dat herrie apparaat. Nu zijn alle taken gedaan en ik zit uit te hijgen met een bak thee naast me achter de computer. We hebben net een lijstje gemaakt van dingen die ze tijdens de lange ronde met Jesse bij de Lidl gaat halen. Ik poog iedere dag een fatsoenlijk maal op tafel te zetten, en ik moet zeggen dat lukt wonderwel. Nu de rest van de dag. Slapen afgewisseld met wat kleine karweitjes, en zo verder. Ik mis de gezamenlijke wandelingen en vooral ook het naar buiten gaan en mijn werk. Wanneer ………………………………………………………………………………..weer?

Domme vraag natuurlijk. Teruggetrokken. Ga even kijken of ik iets met de vastgelopen computer kan.

Leave a Reply

